Tuesday, October 16, 2007

Jom pekena mee kat noodle station E-gate, Penang

Saja nak habaq kat hangpa semua...... malam ahad baru nieh, aku dan seluruh keluarga pi makan-makan kat Noodle Station. Khadijah makan angin jaa sebab dia dah makan nasik kat rumah. Kedai makan nieh baru jaa bukak..... memang sedap, lain dari yang lain. Sesapa yang dok area penang atau ada hati nak pi jenjalan kat penang.... leh laa singgah makan kat situ. E-gate dekat dengan tesco..... pemandangan dari e-gate cantik sangat.... sambil menjamu selera kat noodle station, leh laa tengok lautan yang terbentang luas dan jambatan pulau pinang.... oleh sebab dekat dengan laut..... angin dia pun sedap, sepoi-sepoi bahasa gitu.... sampaikan Khadijah tertidur dibuatnya. Tapi..... kat noodle station tuh bukanlah depa jual mee sesaja dia..... macam-macam ada. Pi tengok sendiri. Satu lagi benda.... yang paling penting yang harus aku bagitau kat hangpa semua..... harga murah dan berpatutan. Pi la cuba naa. Aku memang rekeman sesangat.
Kami ada ambiq gambaq... tapi, aku segan nak post sekarang. Nanti bila aku rajin..... aku kongsi kat sini untuk tatapan aku dan jugak hangpa semua.

No comments: