Saturday, July 28, 2007

Berpijak RATA di bumi nyata

Dua minggu sudah, Khadijah mula menunjukkan perkembangan baik. Dia mula berdiri dengan keseluruhan kaki memijak lantai. Tapi, perlu suruh dan diingatkan. Pada minggu ini, dia berusaha dengan lebih baik lagi, tanpa disuruh atau diminta dan tanpa perlu diingatkan, Khadijah akan berdiri dengan kedua-dua belah kaki memijak di atas keseluruhan tapak kakinya pada kebanyakan masa. Hari ini, keyakinan Khadijah makin bertambah….. dengan hanya berpaut pada sebelah tangan, Khadijah mampu berdikari, berdiri dengan baik sekali walaupun masih belum boleh bertahan lama. Khadijah boleh! Cuba dan terus cuba. InsyaAllah berjaya.

6 comments:

Celoteh Ezri said...

Berpijak di bumi nyata. Tak ada orang yang akan membelikan HandPhone kat anda kecuali suami tersayang anda. Kalau tak pandai bodek, terlepaslah nanti.
Untuk Khadijah, "you can do it". Mamu always doa for your health.

Anonymous said...

Thanx mamu for the doa. Suami jek belikan hp? Alaa... abang-abang pun boleh jugak. hehehee..

knv said...

seronoknya dengar khadijah dah dapat berdiri..

insyaallah akan terus maju dan maju! auntie doakan dari jauh...

Anonymous said...

dah lama tak tgk Khadijah. since awak dtg umah ari tu.

Nampaknya dah byk progress...
SYABAS kat umi dan daddy.

Anonymous said...

maya.. best aa lagu nii...
chek tlg email lirik diaa..
nak nyanyi kuat2 kat opis ni.
boringggg!!!

TRIDINAR said...

Anamiraa : Tq anamiraa. Semoga doa auntie dimakbulkan dan Khadijah terus maju ke depan dengan semangat yang membara. InsyaAllah.

Mokta : Ha'ah, dah banyak progress dia skang... ada je benda baru dia improve dari sehari ke sehari. LAgu letto.. tajuk lupa laks... juara carta era kalau tak silap. Nanti orang check lirik k.