Friday, September 5, 2008

Daddy: Menang main bowling...Yes!!!

Seminggu sebelum Ramadhan, dept. buat bowling competition to foster working relationship among the staff. Ramai yg participate even fund houses from Hongkong pun turun mai semata2 nak turut serta. Aktiviti yg julung kali di adakan. Sejak sekian lama tak main bowling, pilih bola pun aku pilih bola yg paling ringgan yakni color pink. Kawan ku kata bola ringan selalunya untuk perempuan. Hissshhh!. Aahhhhh aku tak peduli dengan apa org kata. Sebab misi aku ialah untuk menang dan jangan masuk longkang.

Alhamdulillah aku dapat no. 4. Yes!! Aku dapat hadiah. Tak sia2 aku bangun awal pagi Sabtu. Gambar bersama pemenang2. Pandangan aku aktiviti bowling dapat eratkan lagi semangat setia kawan antara kita sesama kita dalam organisasi.

No comments: