Tuesday, June 30, 2009

Ph.D

Pagi ni insyallah aku akan mulakan langkahku dalam meneruskan perjuanganku untuk menuntut ilmu ke peringkat yg lebih tinggi. Aku sering mendoakan agar isteri dan anak2 ku akan menjejak langkah yg sama seperti aku. Lebih daripada itu, aku juga mengharapkan moga adik2 aku dan anak2 saudara ku kalau boleh semua ada cita2 untuk berjuang ke peringkat yg lebih tinggi. Niat aku insyallah setelah berjaya kelak, aku ingin menolong anak bangsa ku dengan cara apa sekali pun. Moga perjuangan ku ini diberkatiNYA dan direstui. Amin............

Allah Maha Besar.

3 comments:

Shahrizan Adzham Ahmad said...

Alhamdulillah.... hang pi dulu... aku menyusul kemudian heheheh

DaddyBokteh said...

OK...jgn lupaaa aaaaaa.... masa register tarak geng maaaa.. Ramai foreign students dari African countries, Middle east, bosnia, Indonesia...etc. Masa time mau register aaaa serupa rebut mau kucup itu hajar aswad. Berebut wooo...

DaddyBokteh said...
This comment has been removed by the author.