Sunday, January 20, 2008

Sentuhan peribadi

Aku potong rambut Khadijah hari nieh. Satu kepuasan yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata..... sentuhan peribadi buat pertama kalinya dalam sejarah hidup sendiri. Tak pernah aku kerjakan rambut sesapa sebelum nieh. Sejak dari dulu lagik aku ingin mencuba, tapi tak ada yang berani walaupun dah banyak kali aku semawa untuk potong rambut percuma sahaja. Kebiasaannya tok mama yang potongkan rambut anak aku, tapi kali nieh aku terlambat bagitau kat tok mama masa kunjungan ker rumah jumaat lepas. Dan oleh sebab Khadijah akan ke kelas cikgu mary hari sabtu nieh, makanyer kami usahakan untuk dapatkan potongan rambut idaman cikgu itu, supaya cikgunya tidak dapat memberi sebarang alasan lagi tentang rambut Khadijah semasa proses pembelajaran berjalan.

No comments: